Tiedote: Nesco Production Oy:n ja RP-brändin muutokset

Orimattila 31.1.2018

Nesco Production Oy on betonirakenteiden putkistoläpivienteihin erikoistunut yritys, joka on toiminut brändillä RP. Yritys on perustettu Kotkassa vuonna 1991. Orimattilaan Nesco Oy:n tiloihin yritys muutti vuonna 2015. Yrityksen päätuoteryhmät ovat parvekkeiden vedenpoistoratkaisut, teollisuuden putkistoläpiviennit ja Partsi-tuotteet. Parvekkeiden vedenpoistoratkaisuissa yritys on markkinajohtaja Suomessa. Nesco Oy on osa kotimaista Hämeen Laaturemontti Oy:tä.

Nesco Oy jatkaa toimintojen suoraviivaistamista fuusioimalla Nesco Production Oy:n Nesco Oy:n. Fuusion myötä saavutamme toiminnallista tehokkuutta, kun pystymme palvelemaan asiakkaitamme Nesco Oy:n nimissä. Kaikkein tärkeimpänä uskomme pystyvämme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin, kun kaikki valmistamamme tuotteet toimitetaan ja valmistetaan saman yrityksen toimesta.

1.2.2018 alkaen fuusion jälkeen yritys on Nesco Oy.

Samassa yhteydessä RP-brändi korvataan Nesco brändillä. Kaksi alansa vahvaa brändiä yhdistyvät ollen yhdessä entistäkin vahvempi. Parvekesadevesijärjestelmien brändinä on jatkossa Nesco.

Fuusion jälkeen 1.2.2018 yhteystiedot ovat:

– Nesco Oy
– y-tunnus: 0432656-9
– osoite: Teollisuustie 8, 16300 Orimattila
– pankkitili: Danske Bank FI45 8000 1501 9790 91 DABAFIHH

Huomioittehan muuttuneet pankkiyhteystiedot.

Toivomme, että tekemämme muutokset eivät aiheuta teille ylimääräistä vaivaa. Uskomme, että nyt tehdyt muutokset parantavat jatkossa entisestään asiakaspalvelu-kykyämme. Muistutuksena vielä, että yhteyshenkilönänne jatkaa ennestään tuttu Matti Vironen. Parvekejärjestelmien aineisto siirretään www.nesco.fi sivuille.

Ystävällisin terveisin,
Jari Pohja, toimitusjohtaja, Nesco Oy